/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
NOKIA 3
Fra : AG112
Vist : 276 gange
200 point
Dato : 17-07-17 00:06

HEJ
JEG HAR EN NOKIA 808 PURE VIEW, SOM JEG ER MEGET GLAD FOR (HAR HAFT NOKIA ALTID)

NU ER DER BESKED OM, AT FORDI DET ER EN WINDOWS BASERET TELF, KAN JEG OM ET PAR MDR. IKKE LÆNGERE BRUGE MOBILPAY.

DER VAR EN DER FORESLOG, AT JEG SÅ KØBTE EN NOKIA 3.

SÅ ER MIT SPØRGSMÅL, ER DET NOGEN HER DER HAR ERFARING MED DEN.

SÅVIDT JEG KAN SE ER KAMERAET IKKE SÅ GODT SOM DET JEG HAR, SOM ER PÅ 41 MP.

MVH AG112

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-17 07:57

808 komprimerer til 8 MP, så du kan roligt købe en Nokia 3 og fortsætte med MobilePay.

http://www.mobilsiden.dk/anmeldelser/nokia-808-pureview-kameramobilen-du-ikke-behover-kobe-mobiltest,lid.22708/

God sommer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-17 09:16

De færreste har brug for 41 mp kamera da den høje opløsning kun er aktuel hvis man skal have printet et billede som fylder en hel væg i stuen og vil undgå at se pixels.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 17-07-17 11:40

DET ER JO NETOP KAMERAET JEG ER SÅ GLAD FOR, DET ER VÆSENTLIG BEDRE END PÅ NOGEN AF MINE GAMLE NOKIA MOBILER.

MEN MÅSKE SKAL JEG BARE KØBE NOKIA 3 NÅR MIN MOBILPAY UDGÅR.

MVH AG

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-07-17 13:07

Mobilepay virker ikke til Nokia 808, den køre på Symbian styresystemet, som er Nokias eget.
Det er korrekt at Mobilepay stopper med at fungere på Windows mobile, meget trist men sandt.
https://mobilepay.dk/da-dk/help/privat/Pages/fakta-mobilePay-til-windows-phone.aspx
Skifter du til Nokia 3 så er der ingen problemer med at bruge MobilePay. MobilePay fortsætter med at fungere med Android og iPhone.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-07-17 15:35

Helt ærlig et kamera i en mobil vil da aldrig kunne tage så gode billeder som et kompakt- eller spejlreflekskamera. Det mangler jo mulighed for styring af blænde og lukkerhastighed. Køb et ordentligt kamera i stedet for og den mobil du er glad for
Ingelein

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 23-07-17 00:40

HEJ INGELEIN

JEG HAR ALLEREDE ET SPEJLREFLEKS KAMERA CANON 80D, MEN DET ER JO IKKE TIL AT TAGE MED RUNDT ALLE VEGNE, DERFOR BRUGER JEG MIT MOBIL KAMERA MEGET, DET ER JO ALTID I LOMMEN

DET KAMERA DER ER I NOKIA 808 PURE WIEV, KAN NU OGSÅ INDSTILLES PÅ BÅDE ISO-BLITZ-EKPONERINGSVÆRDI-HVIDBALANCE-OPLØSNING-OSV.

DET VAR DERFOR JEG SPURGTE, OM EN ANDEN MOBIL MED ET GODT KAMERA, SOM OGSÅ ER TIL AT BETALE. GOOGLE PIXEL OG HUAWEI MATE PRO 9, SKULLE OGSÅ VÆRE GODT. ELLER EVNT NOKIA 3, MÅSKE 5.

MVH AG112

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-10-17 08:11

Hva' så AG112?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 06-10-17 10:25

HEJ
MIN MOBILPAY VIRKER STADIGVÆK, JEG FIK ELLERS EN SMS HVOR DER STOD, AT DET
STOPPEDE MED UDGANGEN AF SEPTEMBER.

DET SER NU UD TIL AT DET ER UDSAT TIL UDGANGEN AF 2017 (LINK FRA WEBNOOB)

SÅ JEG VENTER LIDT ENDNU.

MEN ER DER INGEN HERINDE DER HAR EN NOKIA 3 ?? OG HAR ERFARING MED KAMERAET ??
SÅ VIL JEG MEGET GERNE HØRE OM DET, TAK FOR HJÆLPEN.

MVH AG112

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-10-17 16:45

Hvis du har fået besvaret dit spørgsmål, så luk venligst spørgsmålet.