/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem i Edge browser
Fra : kaison
Vist : 168 gange
30 point
Dato : 12-07-17 10:34

Jeg bruger Windows 10 og Edge browser. I browseren har jeg 2 faste faneblade, Google og Icloud-kalender.

Jeg har installeret Bullguard virusscanner og Advances SystemCare der starter op sammen med Windows.

Hver gang jeg starter min Computer og åbner Edge vises fanebladet med Google som om det er første gang den åbnes.
Fanebladet Icloud-kalender vises med login skærm.

Tidligere har det virket upåklageligt. Det var fuldt intakt og klar til brug straks.
I Edges indstillinger står adresserne korrekt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-17 20:58

Åbn en fane med den side du vil have.
marker og kopier adresselinjen

så klik på de 3 prikker oppe til højre
Klik så på pilen under "åbn Microsoft Edge med"

og vælg en eller flere bestemte sider.
Hvis den ene fane allerede er der så klik på "tilføj ny side"
Sæt så din kopierede adresse ind og klik på det lille gemme ikon til højre

Nu burde den huske dit valg