/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjernelse af japansk tekst
Fra : modersvilje
Vist : 290 gange
300 point
Dato : 10-07-17 11:11

jeg deltager i frivillig tastning af Registerblade.
Nu er der begyndt at komme japanske tegn ind over, i starten kun få,
men nu breder det sig mere og mere på alle links til registerbladene
og som jeg ser det ikke til andre links på vores PC.
Hvorfor det og hvordan får vi det fjernet

Det ser således ud
????????? ??????? ??VT-5 ??? 200cm×300cm ???? ...
www.politietsregisterblade.dk/index.php?lang=da
Oversæt denne side
????????? ??????? ??VT-5 ??? 200cm×300cm ????? ??? ...
Du har besøgt denne side mange gange.
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-07-17 11:14

hej Igen
De japanske tegn ville ikke sendes med
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-07-17 11:23

Hvordan fjernes dette fra søgemaskinen når jeg søger politiets registerblade kommer links på japansk
????????? ??????? ??VT-5 ??? 200cm×300cm ???? ...
www.politietsregisterblade.dk/index.php?lang=da

Oversæt denne side
????????? ??????? ??VT-5 ??? 200cm×300cm ????? ??? ...
Du har besøgt denne side mange gange. Seneste besøg: 09-07-17
Hilsen
MV2

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-07-17 11:43
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-07-17 11:49

Ja, det ser unde3rligt ud.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-07-17 15:16

Klik på menupunktet "Værktøjer lige under søgefeltet, klik på dropdown menuen "Alle sprog" vælg "Sider på dansk".

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-07-17 15:17

Citat
vi prøver noget helt andet:

https://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=&oq=po&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGHP_daDK532DK532&q=politiets+registerblade&gs_l=hp..5.0i131l4j0j41l3.0.0.0.3504...........0.eOSG5LxeDmg

MV2
forrige indlæg relatere til dette link

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-17 19:16

Opfølgning af Brassovitski:

http://peecee.dk/upload/view/467998

Der skal være hak i "sider på Dansk"

Resultat:
http://peecee.dk/upload/view/467999

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-07-17 23:00

jeg er amatør jeg vil gerne men jeg "IKKE FORSTÅ" at vide det man kke ve -- giver en form for alvidenhed ! Uha dette skal nok skæres ud i "pap"!
mv2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-17 09:39

Ok - jeg uddyber forklaringen fra Brassovitski

Når du klikker på dette link (som du selv viste os)

https://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=&oq=po&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGHP_daDK532DK532&q=politiets+registerblade&gs_l=hp..5.0i131l4j0j41l3.0.0.0.3504...........0.eOSG5LxeDmg

Når det så står på kinesisk, skal du klikke på værktøjer

som ses her

http://peecee.dk/upload/view/467998/full

Og hvis du så klikker på " Alle sprog " og vælger " sider på dansk "

Ser den sådan ud

http://peecee.dk/upload/view/467999/full

Grunden til at de kinesiske sider blev dominerende, er at søgemaskinerne husker hvad du søger på, og har du først kigget på noget, vil søgemaskinen kigge på det samme igen.
Tror jeg nok.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-07-17 10:56

Citat
Grunden til at de kinesiske sider blev dominerende, er at søgemaskinerne husker hvad du søger på, og har du først kigget på noget, vil søgemaskinen kigge på det samme igen.
Tror jeg nok.

Rigtigt.
Eller slet browser historik eller Cookies (Diskoprydning) - det kunne også være Adware