/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPS - skifte områder
Fra : 20Kroner
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 07-07-17 08:24

Jeg har en TOMTOM xl hvor Vesteuropa er installeret. Det er så stort et område, at det er delt i tre dele. Vi skal på ferie i Spanien - med hvordan får jeg dette område langt ind på GPS'en?
Måske nogen kan hjælpe?Jeg har i øjeblikket Danmark, Finland,Belgien Holland , Norge og Luxemborg ,Sverige og Tyskland liggende - men altså ikke Spanien.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 07-07-17 08:28

Har du fået den opdateret ?

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-17 09:59

Jeg har en Tomtom app på min smartphone. Her kan jeg gå ind i menu,tandhjulet nede i bunden, Kort, Download et kort, og her vælge den eller de kort man ønsker. Jeg ved ikke hvor meget plads du har, men der er ikke plads nok på min telefon.

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 07-07-17 10:44

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.
Jeg fik Spanien læst ind i min GPS.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-07-17 10:45

Gå ind her:
https://www.tomtom.com/da_dk/mydrive-connect/
opret dig og download.
Herefter kan du selv vælge hvilket kort du vil have på GPS'en

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-07-17 10:46

Ups. Kom for sent

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 07-07-17 16:45

Også tak til dig dabj