/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
skimmel i lejlighed
Fra : ibop
Vist : 218 gange
95 point
Dato : 08-06-17 11:39

Er det nødvendigt at fjerne puds laget på væg når skimmelsvampen ikke er aktiv og muren er helt tør?

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 105 point
Dato : 08-06-17 12:32

DU KAN FÅ DIN KOMMUNE TIL AT TAGE EN MÅLING AF VÆGGEN.

SKIMMELSVAMP OPSTÅR OFTE, NÅR DER IKKE FLERE GANGE DAGLIG LUFTES UD, OG NÅR DER LUKKES NED FOR VARMEN.
ELLERS KAN DER VÆRE UTÆTTE RØR ELLER UTÆTHED ANDRE STEDER.

DER KAN OGSÅ FÅES APPARATER, SÅ DU SELV KAN MÅLE DIN VÆG FOR SKIMMELSVAMP.

MVH AG112

Godkendelse af svar
Fra : ibop

Dato : 08-06-17 14:45

Tak for svaret AG112.
Der har været en ekspert ude. Det er ham der har målt fugtighed og han siger muren er helt tør og skimmelsvampen ikke er aktiv. Derfor spørger jeg om det er nødvendigt at banke pudsen af og lægge nyt på

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-06-17 15:40

SELV TAK.
DIT SPØRGSMÅL TROR JEG IKKE, DER ER NOGEN DER TØR SVARE PÅ.
DET ER EN VURDERING DU SELV MÅ TAGE.

HELD OG LYKKE MED DET.
MVH AG112