/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gemme telefonnummer, som ikke er i brug?
Fra : Grimstrup
Vist : 203 gange
100 point
Dato : 01-06-17 07:42

Jeg har et telefonnummer, som jeg har brugt privat i min "ungdom", og jeg kan ikke helt få mit selv til bare at slippe nummeret, selv om jeg har haft firmatelefon i flere år. Det kan jo være man skal bruge det igen engang

Hvordan "gemmer" jeg nummeret bedst og gratis. Tidligere har jeg haft det hoc CBB og betalt 10 kr. pr. måned for at genne det, men det gider jeg ikke rigtig mere, så medmindre jeg kan få det opbevaret gratis et eller andet sted, så ryger det altså nu :)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-06-17 08:11

Jamen så farvel med det da, der er vel ikke nogen der lader dig beholde noget der kan tjenes penge på gratis

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-06-17 08:12

Det nemme og billige er at oprette en IP telefonforbindelase og få overført nummeret dertil.
Der er nogle ip telefon fortagener hvor oprettelse er meget billig, og hvor der ikke er fast abonnementpris.
du kan ovenikøbet lave en iptelefon på computeren så du kan modtage og ringe på nummeret . Opringning med ip nummer er billig,men ikke gratis.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 02-06-17 10:52

Hos cbb stiger det til 20 kr. pr. md. men hos Oister kan du få et abonnement til 9 kr. pr. md. og jeg tror ikke du finder en udbyder der vil opbevare dit nummer gratis.