/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
AVG antivirus vil ikke starte op.
Fra : ara
Vist : 219 gange
100 point
Dato : 13-05-17 12:58

Hej.

Da jeg læste i avisen idag at man skulle søge for at have sine sikkerhedspakker opdateret på sin pc, da der var stor fare for angreb.

Jeg har haft AVG installeret i flere år og jævnligt kørt en scanning af pc'en uden problemer.

Da jeg i dag ville prøve det kunne programmet ikke starte op. Hverken fra genvejen på skrivebordet eller fra selve mappen.

Jeg valgte så at hente en ny version af AVG men det virker stadig ikke.

Her for en 14 dages tid siden hentede jeg følgende programmer da jeg syntes min pc var blevet lidt sløv med tiden.
Kan det være et af disse programmer der konflikter?

Mailwarebites
Smart defrag 5
Ccleaner
Iobit mailware fighter.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-05-17 13:56

De nævnte programmer burde ikke have noget med sagen at gøre...

Prøv evt. at afinstallere AVG med IOBIT UNINSTALLER og prøv så evt. med AVAST ANTIVIRUS som en muligehed hvis AVG ikke vil køre...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-05-17 14:35

eller bitdefender som jeg synes er bedre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-17 16:45

Prøv at gå ind i AVG indstillinger/ valgmuligheder/ avanceret/ opdater/ administrer og slet gamle filer.
Citat
Jeg valgte så at hente en ny version af AVG men det virker stadig ikke.

Du skal muligvis hente AVG på nyt, men slet stadig gamle filer efter ny install.