/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisering
Fra : jensviggo
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 24-04-17 20:45

Hvordan synkroniserer jeg hurtigst og nemmest Samsung Galaxy 5 med iphone 4s.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-17 23:42

HVAD vil du???
Tvivler på det er dine Apps der kommer til at virke... BRUG en Gmail (samme) konto på begge moppedrenge og det skulle være på plads.

Vær opmærksom på at du helt sikkert får en advarsel om at der en NY bruger der er ved/har HACKET din Google konto.

Er det billeder/filer/ andet, så brug Dropboks/ Google = med samme Login på begge tld = igen advarsel om angreb på konto.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-04-17 06:00

Ja jeg har fået en Samsung Galaxy5, som jeg vil have overført mine kontakter og måske billeder til, fra min iphone 4s

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-04-17 09:52

jeg har jo aldrig haft Iphone. men kan en iphone bruge en gmail konto til synk. jeg tvivler. læser lige jeres kloge ord. Hilsen Steen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-17 21:57

Bruger du gmail som her:

www.google.dk > log ind med din konto > og du kan straks alt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-17 21:59

Billeder kan du overføre via itunes på computeren og derfra til din samsung

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-04-17 22:59

Jeg har synkroniseret min iPhone 4 op til iPhone 6 via iTunes over til Outlook kalender og kontakter, og gør det stadig, så hvis din Samsung og kan synkronisere til Outlook kan det vel også lade sig gøre.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-04-17 17:12

Hej Eyvind, kan du uddybe det, har prøvet uden held

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-17 18:47

Du skal hente og installere itunes
http://filehippo.com/download_itunes/

Tilslutte din telefon med usb stikket og give begge lov til at se hianden.
så bør der være en billedemappe hvor du kan kopiere billederne over i en mappe på computeren.

Så skal du tilslutte din samsung og føre billederne over i samsungs billede mappe.

Hvis du har taget et par billeder med samsung kan du se hvor de ligger.

Som jeg husker det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-04-17 00:02

Citat
men kan en iphone bruge en gmail konto til synk. jeg tvivler. læser lige jeres kloge ord

Sagtens, hvis telefonen ellers kan bruge en Gmail.
Eneste ulempe kan være at SAMTLIGE?? kontakter (SPAM osv) kommer med - hvilket ikke altid er ønskeligt - men det kan der rettes på i selve Gmail kontoen - havde selv problemet og fik det løst her-inde, men kan ikke lige nu huske hvordan.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 04:58

Har nu fået seneste itunes installeret, har logget ind, kan sagtens finde min iphone, hsr synkroniseret denn, men hvor i himlens navn ligger billederne?????kan ikke finde dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-04-17 13:10

Start computeren
Tænd iphone
Sæt usb ladestikket i comp.
Tryk wintast+e (stifinder)
Ude til venstre vil din iphone vise sig
Som undermenu står der "internal storage"
Under den står der "Decim"
Under den er der en mappe med et nummer
Inde i mappen ligger dine billeder
Marker et af billederne
Tryk Ctrltast+a
Højreklik på et af de markerede billeder og vælg kopier

Lav og åbn en mappe til billederne på computeren
Inde i mappen
Tryk ctrltast+v

Nu bør alle dine billeder ligge på computeren og i din iphone.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 13:35

Det jeg mener er, hvor ligger billederne på itunes?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-17 13:36

Ingen steder, de synkroniseres IKKE.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 13:37

Er det i itunes jeg skal bruge vtrlv

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-17 13:39

NEJ, ifølge vejledningen fra Eyvind laver du en mappe i Stifinder, som du sætter dem ind i.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 13:51
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 14:04

Jeg har ingen problemer med at flytte billeder fra pc til mobil, eller omvendt. Men det jeg startede med at spørge efter er, hvordan får jeg mine kontakter (telefonnumre osv til min nye Samsung Galaxy s5

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-17 14:10

Det svarede jeg dig på.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-17 14:23

Måske du vil skrive det igen?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-17 14:24

Jeg har synkroniseret min iPhone 4 op til iPhone 6 via iTunes over til Outlook kalender og kontakter, og gør det stadig, så hvis din Samsung og kan synkronisere til Outlook kan det vel også lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-17 16:12

Ja jeg har fået en Samsung Galaxy5, som jeg vil have overført mine kontakter og måske billeder til, fra min iphone 4s..............................

Jeg har ingen problemer med at flytte billeder fra pc til mobil, eller omvendt.

Det med billederne svarede jeg på..................

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-05-17 05:55

Har med en simpel app synkroniseret telefoner.

Phonecopy

Det var nemt og hurtigt.

Tak til alle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-17 10:13

............................................jensviggo.........................

Når vi nu har prøvet at hjælpe dig, kan du så ikke lige fortælle hvor og hvad du fandt til formålet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-17 10:47
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-05-17 16:15

Nemlig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-17 19:32

Tak

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-05-17 20:10

Husk nu at give point, og ikke bare annullere. Dine point er alligevel allerede fraskrevet, så du kan lige så godt give en eller anden pointene.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 02-05-17 06:43

Tak for svaret Eyvind.