/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 18187
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
g_h 4281
10  JacobS. 3993
Internet
Fra : omahexen
Vist : 104 gange
200 point
Dato : 24-04-17 08:30

Jeg har tit problemer med at komme på nettet med min mobil (Doro 820),jeg får beskeden "der opstod timeout til forbindelsen til serveren",jeg har prøvet at opdatere,det hjælper ikke,det eneste der hjælper,er at genstarte den,bruger Yousee.Er der nogen der har en ide,hvad der kan gøres ?

 
 
Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 210 point
Dato : 24-04-17 09:21

Jeg har selv en Doro 820. Nu siger du at du bruger Yousee, og bliver derfor i tvivl om du går på nettet med din Doro via WiFi eller mobilnettet. Hvis du bruger din WiFi så kan det være din accesspoint/trådløse router som driller, er det via mobilnettet så kan det være dårlig dækning. I begge tilfælde så kan der også være en dårlig forbindelse inde i telefonen d.v.s. at den er defekt.

Jeg bruger selv CBB og bor kun 300 fra en af deres master. Da jeg på et tidspunkt havde problemer med mobilnettet men god dækning på telefonen ringede jeg til CBB og fik at vide at det bruger forskellige master til henh.v. internet og telefoni.

Jeg havde også et andet problem. Når jeg kørte en længere strækning så røg forbindelen til internettet, og jeg skulle genstarte for at komme på igen. Jeg ringede igen til CBB og det viste sig at en indstilling i telefonen var røget. Det ordnede de via fjernstyring af telefonen som genstartede med de nye indstillinger helt uden at jeg selv skulle gøre noget. Jeg har ikke haft nogen problemer siden.


Kommentar
Fra : mig-selv


Dato : 24-04-17 23:46

Prøv at skift mellem G2 og G3 netværk

Kommentar
Fra : stone47


Dato : 25-04-17 09:48

Man kan jo også nemt have både mobilnet og wifinet slået til samtidig dette kan give problemer i skiftet. hilsen Steen.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen


Dato : 25-04-17 10:15

Jeg vil fortsat anbefale at du ringer til dit teleselskab og fortæller dem dit problem. For du har sikkert det samme problem som jeg havde og som jeg beskriver sidst i mit første indlæg.


Kommentar
Fra : omahexen


Dato : 28-04-17 08:30

Jeg har nu talt med Yousee,som nulstillede mit simkort,og det har faktisk hjulpet.Det er åbenbart ikke ligemeget hvem man taler med der,jeg har jo nævnt problemet for dem før,uden at de kunne løse det,men så fik jeg altså talt med en,der nok vidste lidt mere end de andre.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen


Dato : 28-04-17 08:31

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173156
Tips : 31630
Nyheder : 719565
Indlæg : 6380241
Brugere : 218222

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste