/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Favoritter Google Crome
Fra : 20Kroner
Vist : 219 gange
100 point
Dato : 21-04-17 17:41

Jeg har installeret Google Crome, men hvordan får jeg mine favoritter at se fra værktøjslinjen?
Jeg kan finde dem,hvis jeg trykker den lille dobbelt pil øverst til højre,men så får jeg først en lang række fra besøg på tidligere sites og i bunden af disse kan jeg så finde favoritterne under "eksporteret fra Internet exsplore men må da kunne få favoritterne op på en værktøjslinje?
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-17 18:26

De links jeg har liggende på ´linien´ er oprettet med funktionen INDSÆT = kopier webadressen og H klik på linien og vælg indsæt.
Men ikke sikkert det er hvad du mener

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-17 18:27

Kræver at du har sat X ved Vis Bogmærkelinie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-17 19:12

Når du er på den side der skal gemmes adgang til:
Oppe til højre skal du klikke på de 3 prikker og så ned til bogmærke -
nu kan du tilføj denne side som bogmærke.
samme sted kan du vise bogmærke linjen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-04-17 20:28

Når du er på den side du vil gemme:
Klik på "stjernen" oppe i adressefeltet eller klik på de 3 prikker oppe til højre -
nu kan du tilføj denne side som bogmærke, eller CTRL+D
samme sted kan du vise bogmærke linjen, eller CTRL+Skift+B

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-17 09:44

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-06-17 10:18

Hey. Enten må du give feedback på svarene, eller også må du enten acceptere et svar eller lukke spørgsmålet1