/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min CAT S60 vil kun skrive med engelske
Fra : Jens_Henri
Vist : 121 gange
138 point
Dato : 16-04-17 15:03

Hejsa...
Systemsproget er engelsk eller indisk engelsk eller Japansk. Hvordan ændrer man systemsproget til Dansk

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 16-04-17 15:21

Fra Conrad Elektronik har jeg fundet følgende:

Citat
For optimal udnyttelse af alle funktioner skal du downloade den gratis "FLIR-tool" app fra Google Play.

Har du prøvet med dette?

Telefonen ser ellers interessant ud.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 16-04-17 15:38

Er der ikke et sted i det du har fået sammen med telefonen hvor der er et nummer til en hotline? for jeg kunne forestille mig at du sikkert skal have installeret en ny firmware som indeholder dansk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-04-17 15:40

Hvor har du købt den henne?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 16-04-17 16:49

Jeg har fundet en dansk manual på http://www.catphones.com/media/124885/danish.pdf så det må også være muligt at få firmwaren til at tale dansk. Prøv at klikke på "Contact Support" på denne side:

http://www.catphones.com/en-gb/support/s60-smartphone

for jeg er overbevist om at du skal have lagt en ny firmware ind i den. Den kører Android så det burde ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : Jens_Henri

Dato : 16-04-17 17:17

Jeg har fundet løsningen selv
Den havde den seneste SW - så det var ikke problemet.
Jeg nulstillede til fabrik, så var den i orden.

Annuller spørgsmålet
Fra : Jens_Henri

Dato : 16-04-17 17:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg nulstillede til fabrik - så virkede den, som den skulle - Det var en løsning, jeg selv måtteforstå, da jeg ikke fik nogen brugbare svar fra nogen.