/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Apple tv login på lukket netværk
Fra : morten75
Vist : 146 gange
100 point
Dato : 12-04-17 11:38

Hej Sidder lige på en en campingplads i skønt regnvejr. tænker vi kunne se noget tv på apple tv, men kan ikke logge på pladsens lukkede netværk. problemet er at med det samme man vælger netværket på pladsen, siger apple tv at den er forbundet med nettet. det er den sikkert også, men det er her man mangler et sted at taste bruger navn og adgangskode. på iphone kommer der jo en meny frem så snart man trykker Safari, hvor man taster den udleverede bruger navn og kode, så har man adgang til nettet. ligesom på hotspot på mcdonalds eller tankstationer. den kommer ikke på apple tv. what to do ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-04-17 23:59

Kan du nedsætte billed opløsningen på tv, så måske - det dukker frem.
Eller brok dig til lejr-kommandanten, det er trods alt han netværk.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-04-17 19:39

sjovt problem..Prøv istedet ar dele internettet på din iPhone og se om den vil æde det ...husk dog altid at genstarter Apple tv'et eller hiv stikket ud og vent lidt

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-04-17 19:42

PS er du inde i indstillinger netværk på Apple tv'et og slette trådløs adgangspunkt og oprette nyt