/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åbne symboler i netbank
Fra : svenliss
Vist : 231 gange
100 point
Dato : 12-04-17 09:42

Jeg er kasserer m. en tilknyttet netbank.
Mit problem er at jeg ikke kan åbne de små kuvert-symboler der oftest er tilknyttet indbetalinger.
Alt andet synes at fungere, men kuverterne er "døde" når jeg trykker med musen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-04-17 10:10

Hvilken bank?

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 12-04-17 10:42

Andelsbanken

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-04-17 11:20

Du spørger naturligvis banken - hvem ellers?

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 12-04-17 11:40

Danske Andelskasse er det - sorry.
Banken siger, at der ikke burde være problemer, så jeg tænker mere i retning af en fejl i forbindelsen til denne netbank forbindelse.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-04-17 12:06

Det kunne også være du ikke har en PDF reader installeret...

https://get.adobe.com/dk/reader/

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 12-04-17 13:33

Det kan også være en popup-blocker som spærrer for det. Hvad bruger du som browser?

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 12-04-17 13:58

browseren er: Internet Explorer

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-04-17 14:45

Prøv Google Chrome, det er den eneste rigtige browser...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-04-17 18:02

Citat
Prøv Google Chrome, det er den eneste rigtige browser...

Det er jeg helt enig i, ialtfald hvad netbank angår. I Danske Bank, fik jeg problemer med Internet Explorer. Fablede noget om en manglende proxy. (Som jeg husker det).

Men med Chrome, er der ingen problemer.

M.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 16-04-17 09:19

Citat
Prøv Google Chrome, det er den eneste rigtige browser...

Jeg foretrækker personligt Firefox. Den har aldrig givet problemer med netbank. Ved at klikke på de tre vandrette streger - indstillinger - indhold, så kan man slå blokering af popup-vinduer til og fra.