/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
brug af usb stick til optagelse på TV
Fra : ambeck
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 02-04-17 19:48

Jeg vil Det ergerne formatere min usb stick med 16 GB til brug for optagelse på TVet. Det er et sony og jeg har før formateret en disk, der var brugt til optagelse således at den kunne bruges på pc-en. Men det omvendte går galt. Jeg kan ikke komme af med mappen System Volume Information.

Kommentar
Fra : ambeck

Dato : 02-04-17 19:50

Der skal stå "Jeg vil gerne"

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-17 23:25

En optagelse på dit TV kan du kun afspille på samme TV som du har optaget på...Noget med rettigheder at den ikke kan afspilles andre steder.

Mit Sony skal have MIN, 32 GB HD før det kan optage TV

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 03-04-17 07:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-04-17 10:07

Du skal formatere via dit tv, gå ind i indstillingerne på tv og fin dit usb stick
Ellers formater det til FAT32/ andet end NFTS

Pas på med USB og SD kort fra Kina, de virker ikke altid efter hensigten, har en del fra Kina og de kan ikke lagre det der står de kan - samt det er med garanti kopi varer.

Godkendelse af svar
Fra : ambeck

Dato : 03-04-17 12:00

Tak for svaret Tordenkalven. Faktisk skal man have 64G ifølge Sony support

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-04-17 17:23

ok, selv tak....

mit tv er 2 år gammelt, og jeg har en HDD på 500 GB sat til

god fornøjelse