/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
PDF
Fra : sdam
Vist : 217 gange
200 point
Dato : 22-03-17 16:35

Hvordan "åbner" man en PDF-fil således, at man kan rette i den....?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 22-03-17 16:52

Det skal man bruge et særligt program til. Jeg bruger selv Foxit PhantomPDF. Den er ikke helt billig, men du kan hente en prøveversion her:

https://www.foxitsoftware.com/downloads/

Der er flere udgaver, en standard, en til erhversbrug, og en til studerende.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 22-03-17 17:01

Forresten når man først har hentet prøveversionen PhantomPDF så kommer der jævnligt tilbud på at købe med rabat. Jeg har selv lige fået en mail med tilbud om at købe med 35% rabat. Jeg købte selv "Business" versionen med en sådan rabat.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-17 19:57
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-17 19:58

Kan så se at det er:
LICENSE
Trial version
Men dem jeg har brugt har altid virket efter X antal dage, dog med begrænsninger.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-03-17 05:02

Du kan bruge Adobe acrobat.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-03-17 08:31

Vic 200 har ret, Adobe acrobat er het suveræn til det; men han glemmer, at den langt fra er gratis, og at den ikke må forveksles med acrobat reader.