/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Samsung tablet
Fra : Rosa12
Vist : 318 gange
150 point
Dato : 21-03-17 06:52

Jeg er gået helt kold i Samsung tablet

Jeg vil gerne have ny tablet og ønsker ikke en Ipad, men en Samsung.

Jeg kan ikke så ikke nogen steder finde et overblik.

Er der en der kan henvise til en hjemmeside - hvor de er listet ordenligt op samt med info hvilken der den nyeste og alle de andre informationer, der er nødvendige for at kunne gennemskue det hele.

Mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-03-17 07:21

Det finder du bedst ud af ved at gå ind i en forretning og snakke med ekspedienten og få opklaret dit behov og ønsker...

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 21-03-17 07:23

Det er faktisk så ufattelig lidt de kan vide om deres produkter i El-giganten, de få Fona der er tilbage og de andre jeg har besøgt

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 21-03-17 07:38

Se om du kan finde de informationer du ønsker her:

Citat
http://www.samsung.com/dk/tablets/?s_kwcid=AL!618!3!175733705450!e!!g!!samsung%20tablet&ef_id=WMxe0AAAAVYV7y3q:20170321063543:s

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 21-03-17 07:38
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-03-17 18:32

http://www.edbpriser.dk/computer/tablet.aspx?lager-stoerrelse=(gte+34359738368)&producent=%5BSamsung%5D&count=10&sort=Popularity&rlm=List
Prøv edbpriser.dk
Du kan udvælge 3 af gangen og så klikke på sammenlign, så får du en opstilling hvor du kan se de tekniske data listet op.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-03-17 18:36

Du skal jo også huske at vurdere om der skal være et SIM kort i så du kan køre på mobil data eller ej. Vi har 3 tablets ingen af dem har SIM kort da vi altid er i nærheden af et WiFi net. Jeg synes måske du også skulle overveje en Lenovo, der findes en model med projektor i, hvis det kunne være interessant.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-17 14:39

Jeg har en Lenovo som jeg er glad for - den har også styresystemet Android hvor du kan hente programmer hos Google play.
Der er heller ikke noget sim-kort i, men jeg har næsten wifi alle steder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-17 15:23

Prøv her:
http://www.gsmarena.com/
Mener deres side kan ´liste´ efter behov

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-03-17 18:44
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-03-17 18:46
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-17 19:16

Videre fra mig-selv linket.
http://www.gsmarena.com/lenovo_yoga_tab_3_plus-8311.php

Jeg har så prøvet at tilføje en Samsung ved først at klikke på compare (sammenlign)

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8311&idPhone2=8090&

Du kan tilføje endu en under "compare with"

Måske kan du bruge denne sammenligning