/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google Fotos
Fra : ehkejser
Vist : 177 gange
100 point
Dato : 09-03-17 11:50

Jeg har brug for hjælp med det nye Google Fotos. Jeg har brugt Picassa som biled fremviser på min hjemmeside. Men det er jo blevet lukket og billederne overført til Google Fotos. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man opretter nye mapper og oploader billeder dertil. Jeg har prøvet men det er kun mig de kan se dem. Det var jo meningen at alle skulle se dem.
Med venlig hilsen
Edvard H. Kejser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-03-17 21:16

Citat
Men det er jo blevet lukket og billederne overført til Google Fotos. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man opretter nye mapper og oploader billeder dertil.

Brug andet? og/ellers skal du RETTE samtlige LINKS til billederne.
Citat
på min hjemmeside

Din egen?