/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Fuglene over sundet
Fra : mig-selv
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 03-03-17 22:15

Har du set den?

Sad og så den forleden aften og sikke dog en kæmpe skuffelse.
For mit vedkommende kunne de have lavet et 'Diasshow' med tale til, værste film siden Stjerner uden hjerner:
http://www.imdb.com/title/tt0120214/

Citat
Nu bliver den hverken fugl eller fisk, og man irriteres hurtigt over at få så ringe information. De fleste tilløb til spænding mudres til i usammenhængende billedforløb og overdrevent naturalistisk mørke.

http://www.ekkofilm.dk/anmeldelser/fuglene-over-sundet/

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 04-03-17 02:27

Jeg har set den. I biografen, da den kom frem.

Synes den var / er god. Rigtig god. Kender godt problematikken fra utallige andre film om emnet og bøger.

Jeg har IKKE læst dine link.

Men, personligt synes jeg det er en GOD film. * Se den selv !

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 04-03-17 02:29

Nåh ja - Du har set den selv. ....

Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 04-03-17 02:30

Tror ikke filmen kan stå alene. Den kræver, at man ved noget om emnet. Men det gør jeg. Ja, det gør de fleste vel. Vil jeg tro.

Accepteret svar
Fra : BamzFar

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-17 13:11

Sover du mig-selv ?

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-17 21:14

Tak for svaret BamzFar.
Åbenbart - ville ellers gerne have hørt andres mening.
Og jeg kender historien bag det - så ikke der filmen ¨plager¨ mig - men måden den er optaget på.

Syntes den kunne minde meget om en af disse ? Sharknado film.
Nogle syntes det er Verdens bedste - for mig er det rent PLAT.
Så også en film om en HVAL der besteg bjerge? hvor langt ud skal man, for at sælge et Produkt/ Film - og så anerkendelse for samme.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-17 21:14
Kommentar
Fra : BamzFar

Dato : 05-03-17 22:39

Jeg synes filmen er god på den måde, at det traditionelle syn på jødernes redning, som en helteaktion. Og menneskekærlig. Får nogle nuancer. (Som man godt ved)

At folk tjener guld på det. og nogen ikke vil tage jøder med hvis de ikke har til billetten.

Men andre gør.

Synes den får mange aspekter med.