/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Selvstændig pc med eget liv.
Fra : Toupie
Vist : 170 gange
200 point
Dato : 28-02-17 17:10

Jeg havde en bærbar pc som pludselig begyndte at skrive 00000 og det fortsatte den med indtil jeg havde fået dekretet alle 000 'erne - hvorefter den begyndte forfra igen. Da jeg så fik start problemer med den, hvor den begyndte at hyle og ikke starte op, gav jeg op.
I går købte jeg en sprit ny hp bærbar og i dag har jeg spillet musik på den. Da jeg så skulle til at installerer printeren, begyndte den at skrive jjjjjjjjj præcis på samme måde som den anden skrev 0000 - altså hvad dælen sker der? Nogen som har oplevet noget lignende eller har gide bud på hvad det kan være?
Har selvfølgelig installeret virus program som det første, men har ellers ikke downloadet noget somhelst.

//Toupie

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 28-02-17 18:08

Brug et andet keyboard !

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-02-17 18:57

Retur til forhandleren og få en forklaring der...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-02-17 19:21

Thomas ideen med en bærbar forsvinder lidt hvis man skal have eksternt tastatur..... specielt på en sprit ny.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-02-17 19:22

Webm ja det ender det nok med ??

Annuller spørgsmålet
Fra : Toupie

Dato : 28-02-17 20:25

Jeg har fået hjælp andetsteds :)