/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google Earth på bærbar ....
Fra : kipumi
Vist : 212 gange
100 point
Dato : 04-02-17 17:04

Jeg har gemt en masse steder til min ferie på Google Earth på min bærbar. Da jeg i dag ville se dem på min stationære PC - ligger de der ikke. Jeg skal have printet nogle kort ud med de pågældende steder. Hvorfor er de ikke begge steder ? - og hvordan får jeg dem fra den bærbar over på den anden, så jeg kan printe dem ud. Vil helst have dem på den store PC, da der skal rettes kort m.m. og der har jeg også programmer til det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-17 17:10

De ligger ikke på den stationære, da det jo - indlysende nok - er 2 forskellige PCére.

Om du kan få dem over, ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-02-17 17:56

Du må jo kunne flytte dem, på en USB pind.

Eller, det aller nemmeste, at komputerne har hver sin mail adresse.
Jeg sender mange filer, fra min gamle XP til den nye bærbar. Og omvendt.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-17 21:53

Har du gmail så kan du sende til dig selv.

Bærbar (på en tablet er der 3 prikker oppe til højre hvor man kan sende direkte til sig selv)
find dit sted/Kort
højreklik på adresselinjen og vælg kopier
start gmail
Skriv en mail til dig selv
emne > kort
indsæt det kopierede link i skrivefeltet
send

start gmail på den store comp
Der skulle den gerne komme en mail med linket
Du kan godt køre gmail på begge maskiner samtidig

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 06-02-17 09:36

Tusind tak Eyvind - det er nu gjort - det var udførligt beskrevet og derfor nemt for en ikke så god bruger...
Mange tak.

Kommentar
Fra : Eyvind