/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan ikke modtage mms
Fra : madglad
Vist : 291 gange
100 point
Dato : 29-01-17 12:16

tlf honor 7 lite

standard sms mms app virker fint
men når jeg henter en alternativ app fra play butikken så virker mms i denne app ikke. sms virker fint.
har prøvet flere app men de gør det samme. og jeg angiver dem også til at være den app som skal være standard. har yousee abn.
er der en der har en løsning på sådan et problem ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-01-17 12:17

Kontakt Yousee - det er dem der sørger for signalet...

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 29-01-17 12:21

standard sms programmet i tlf virker fint så jeg tror signalet er ok..det er kun når jeg bruger en alternativ app

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 29-01-17 12:22

har aldrig haft det problem før med alternative sms programmer

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 29-01-17 13:03

har lige snakket med yousee support..efter lang tid kom de frem til løsningen. svaret var at det anede de ikke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-01-17 13:09

Citat
har aldrig haft det problem før med alternative sms programmer

Er det gratis.

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 29-01-17 13:24

appen er gratis

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 29-01-17 13:40

den 5 app jeg prøvede virker..handsend sms.. underligt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-17 04:06

Citat
kan ikke modtage mms

Troede du IKKE kunne sende - ???????

Kan du ikke modtage = er der problemer med sikkerheden, / osv.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-17 04:10

Så skal du ind under din TLF udbyder / og tillade at der sendes/ modtages MMS - på min TLF koster det penge ? at modtage/ sende - så se efter i ?? din sikkerhed eller tilladelser til SMS = under indstillinger = tillad

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 31-01-17 06:35

Har du valg at "Mobil data" må sendes fra din tlf?

Godkendelse af svar
Fra : madglad

Dato : 18-02-17 18:19

Tak for svaret mig-selv.