/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
To ting søges.
Fra : LuffeA
Vist : 305 gange
300 point
Dato : 24-01-17 00:51

Mini-mini højttaleranlæg med kabel til ørebøf-udgang på en Huawei (Android 6), helst en type 2.1 med to små og en subwoofer, må gerne koste op til 400 kr, dog muligvis Bluetooth hvis der er bedre jeg er ret kræsen med lydkvalitet og har også et halvdyrt 2.1 til computeren ........ Altec Lansing med 3 højttalere i hver satellit samt særskilt bas- og diskantregulering.
Jeg har aldrig brugt MP3, mn tidligere smartphone kunne klare et par formater, men min nye Huawei vil kun æde MP, jeg har tjekket med supporten. Derfor søger jeg en konverter, WMA-MP3 i bedste format da jeg tapper fra computer, må gerne koste op til en hund da jeg ikke vil have reklamer og spyware i fjæset, jeg skal kun bruge det til musik da jeg slet ikke roder med film på DVD eller digitalt, jeg stoppede da min sidste båndvideo røg ud og har meget andet at tage mig til.

Fandens til en masse ting at sætte sig ind i når man næsten er pangsjonist, men jeg er ret syg og hviler meget i sengen, men elsker min musik og skal blot have noget tæt ved hovedet ..........de bedste fornøjelser skal nydes de sidste helst flere år

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 24-01-17 16:17

Du kan konvertere filerne med Formatoz, bare træk filerne over i programmet og vælg MP3
http://www.pcfreetime.com/formatfactory/feature.php?language=en

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-17 14:28

Tak for svaret mig-selv.

Du er min ven

Nå, jeg er kommet helt fra den ......... igen indlagt et døgn med en kraftig forgiftning hvor lægerne er på bar bund.
Man kan også blive kørt ned af en bil.

Jeg så helt tilfældigt i dag på Windows Media Player at man kan konvertere til MP3. jeg vil så lave en ny mappe med masser af mine favoritter og smide over på telefonen.

Jeg vender frygteligt tilbage hvis der går ged i det