/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke tænde pc efter ha åbnet Tårn?
Fra : storemolle
Vist : 249 gange
100 point
Dato : 19-01-17 05:56

Jeg Kan ikke tænde pc efter ha åbnet Tårn?

Bundkort P8P67 Deluxe ikke version 3.1
Cosair 950W
windows 10 Pro US-English

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-01-17 06:07

Hvad har du pillet ved?

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 06:58

min SDD and den alm harddisk, kabelerne til dvd drevet og rundt omkring. jeg trorede jeg har tabt nået ned i computeren.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 19-01-17 07:31

Prøv at tjekke kablet og stik på hardiskene der er nok en der er gledet ud

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 08:30

Der var ingen kabler der var løser, men min pc kan stadig ikke tænde?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-17 09:15

er der strøm på den, dioderne foran plejer at lyse - har du tændt strøm knappen bag på tårnet - øverst

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-17 09:17

du hev vel strøm stikket før du begyndte at pille ved den.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 09:19

der ikke nogen dioderne på min pc , der noget der hedder fan foran. der noget rødt der lyser på bundkortet, det ser ud som om det er tænd og sluk knap.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-17 14:28

har du tændt skærmen - du burde også kunne se blæserne køre - eller give et lille ryk.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 19:36

Det viste at strøm modulen på bundkortet var faldet af der jeg var nede i computeren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-17 20:44

Det falder ikke bare af... det sidder godt fast med ? låse klip´s

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 22:13

ja det nok mig selv hvem elllers.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-17 22:28

Citat
windows 10 Pro US-English

Mener bestemt den kan laves til DK med en enkelt opdatering - med mindre den SKAL være på andet sprog... hvis og såfremt den er ´lovlig´.... og du burde også kunne skifte mellem flere sprog.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 19-01-17 22:41

Jeg har med vilje installeret Windows 10 US-English da jeg havde problemer med windows 8.1 .
Samme med Cyberlink Media suite 14 Ultimate installation filer og min danske windows 8.1 Pro, jeg valgte at instalerer det amerikanske version. Ja det er lovlig kopi, jeg brændt en dvd hvor jeg lavede et iso image dra Mediacreationtool fra micro soft. jeg brugte så min ejen license kode fra windows 8.1 Pro.

Annuller spørgsmålet
Fra : storemolle

Dato : 22-01-17 13:24

Jeg fandt en løsning selv, det var strøm connectoren der var røget ud inde i min computer.