/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Packard Bell blæser
Fra : ppk
Vist : 219 gange
300 point
Dato : 16-01-17 19:35

Hej

Er der nogen som kan hjælpe mig, med at finde ud af hvor man kan købe en blæser til min Packard Bell P5WS0 ?

Det må meget gerne være en brugt da maskinen jo ikke er så ny mere

På forhånd tak for hjælpen

PPK

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 17-01-17 01:59
Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-01-17 06:41

colerkit i Hadsund.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-01-17 06:42
Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 07-02-17 22:01

Tak for svaret mig-selv.

Har fundet en på E-bay i Tyskland, og den blev bestilt i fredags og ankom i postkassen i dag

Fandt så i dag ud af den kommer fra, www.bios-chip.com som i øvrigt har en masse andre blæsere/kølere og hvad ved jeg så det kan godt anbefales

PPK