/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mosebaek
Fra : Eyvind
Vist : 160 gange
10 point
Dato : 07-01-17 16:16

Det er pænt af dig - men jeg takker nej, for jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af alle disse dejlige point.

Så du kan bare anullere spørgsmålet som jeg også annullerer dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-01-17 16:19

Er der mon nogen der keder sig bravt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-17 16:26

Jow jow

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 07-01-17 22:15

Citat
Er der mon nogen der keder sig bravt?
Det gør poten vist siden hun gik ind her

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-01-17 23:46

Tjae, det er ikke det mest opløftende forum at befinde sig i for_lækker -
det er jo mest trivialiteter det handler om efterhånden.

Der var en gang man kunne blive klogere og få sin horisont udvidet ved at følge spørgere
og se kloge besvarelser - og desuden vinde præmier foruden.

Det er desværre ikke tilfældet mere.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-01-17 11:51

Jeg keder mig nu ikke på Kandu. Selvfølgeligt har man den åben seks timer dagligt, bliver det nok lidt langtrukket.

Næh...spørg, og du får mange gode svar.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-01-17 11:54

Citat
Så du kan bare anullere spørgsmålet som jeg også annullerer dette spørgsmål.

Har gjort, Eyvind. Vistnok første gang det er sket. Tror dog Kandu har gjort det et par gange, for mig.

M.

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-17 13:21

Jeg har modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål