/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Eyvind.
Fra : Mosebaek
Vist : 207 gange
495 point
Dato : 06-01-17 18:12

Ja ja....ved godt jeg fraviger en af mine egne principper.

Men jeg har fået så mange gode tips, fra ham, så jeg er nødt til at vise min taknemmelighed.

Ved også jeg får brug for eksperterne her på Kandu, i fremtiden. Og der er han en af de fremtrædende.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-01-17 12:24

Kom nu ind, Eyvind, så vi kan få denne her sag afgjort.......og komme hurtigt videre.

Jeg gør ellers store fremskridt, med min nye Win 10 pc. Har lært at tænde / slukke den.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-01-17 16:20

Er der mon nogen der keder sig bravt?

Annuller spørgsmålet
Fra : Mosebaek

Dato : 07-01-17 22:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål