/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ipad Apple-id
Fra : dova
Vist : 1941 gange
300 point
Dato : 01-01-17 16:42

Jeg har en Ipad 2 mini. og jeg synes ikke den er nem at manøvrere rundt i.

Når jeg vil installere Apps, så kommer der efter jeg klikker på "hent/installer", en lille boks:

"Dit Apple-id er blevet slået fra"
og en blå knap til at klikke "OK"

Og jeg må så klikke ok for at kunne manøvrere videre, boksen forsvinder så, men jeg kan ikke hente nogen Apps.

Hvorfor gør den sådan, jeg har ikke rodet med noget, alt andet fungerer som det skal

Og jeg synes jeg har gået alle indstillinger igennem, men kan sgu ikke finde nogen steder at slå Apple-id til.

HJÆLP!!!! Hvordan gør jeg og hvorfor har den slået det fra??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-01-17 18:57

Måske hjælp at hente på youtube
https://youtu.be/XcW6uCUp6Aw

https://youtu.be/r-IqgYBjf3k

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-17 22:53

Altså jeg ved sgu godt hvordan man gør.

Samme procedure som i dit link til You Tube, det kan jo ikke gøres anderledes.
Bortset fra, at jeg får ikke en boks til at taste adgangskoden for det har jeg slået fra.

Problemet er jo, at Ipad'en blokerer for installering af Apps når jeg har klikket på hent/installer, ved at skrive min Apple-ID er slået fra

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 02-01-17 08:02

Næste gang, husk at købe en tablet i stedet for en ipad. Appel er mega gode til markedsføring og lokker derfor mange købere til, men de er langt bagefter med alt andet.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-01-17 08:24

Indtast dit Apple-id for at komme i gang
Du er kommet til det rette sted, hvis du vil nulstille en glemt adgangskode, låse din konto op eller gendanne et Apple-id.
Apple-id
navn@example.com

Indtast de tegn, du kan se på billedet
Ny kode Nedsat syn
Har du glemt dit Apple-id?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-01-17 08:25
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 02-01-17 13:48
Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-17 13:58

Mange tak for input, men Alt det der har jeg været igennem, gendanne apple-id, ændre adgangskoden og alt andet de foreslår på apples hjemmeside..og jeg har også nulstillet indstillinger på ipad og forsøgt igen.

Men alligevel kommer den boks op et par sekunder efter jeg klikker installer ved de apps jeg forsøger med.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 02-01-17 14:48

Tak for svaret katekismus.

Måtte ringe til Apple-support og få dem til at fikse det.
De vidste ikke hvad der var gået galt, men det var ikke noget jeg selv havde kunnet ordne.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-01-17 15:33

Tænkte nok, at det var eneste mulighed.
Jeg kommer også selv ofte i problemer med min ipad, og må vente til der kommer en søn forbi, der kan "redde"
den og mig