/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
viskinge
Fra : mig-selv
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 31-12-16 00:42

Tak for bidraget om ? el museum... griner stadig

Kommentar
Fra : netop

Dato : 31-12-16 00:58

Jeg tror ikke det var en vits

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-12-16 02:01

Citat
Jeg tror ikke det var en vit
s

JEG GRINER ALTSÅ ENdNU ...selv om osv

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-16 11:36

Sådan så mange elinstallationer ud, medens jeg var i lære i 70'erne, og rigtigt mange af dem blev udskiftet. Jeg tror ikke der mange tilbage af dem, så det er nok nemmere at se dem på museum, end i virkeligheden.

Godt nytår

MVH

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-12-16 14:20

Citat
Jeg tror ikke der mange tilbage af dem, så det er nok nemmere at se dem på museum, end i virkeligheden.

Det er sikkert også der (på museum) de hører hjemme - alt andet er vist lidt at spille hasard med sig slev og sine omgivelser...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-17 20:10

Tak for svaret viskinge.
Jeg kan huske da der bare var en ? sort sikrings dåse (10A) og intet andet.
Men dengang var der også masser af ´stofledninger´ og andre uhyggeligheder i boligen/ handlen, især bøjelige bord lamper som gnavede ledningerne i stykker = dem har jeg fået mange stød af.

Men tak for tiltale...osv