/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Klipsch Promedia 5.1
Fra : Coool_ice1
Vist : 154 gange
135 point
Dato : 23-12-16 09:15

kender man til en nær køge som kan udføre reparation af elektronik for jeg har komme til ved en fjel at give mine højtalere forker støm det er et engelsk højtalersystem og har komme til at sæt dem til ude en omformer

det er de her jeg taler om http://www.klipsch.com/products/promedia-5-1-computer-speaker-system

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-12-16 15:44

Hvis du har sat 220 volt til noget der kun kan klare 12 volt, så kan du næsten være sikker på at det er godt ristet - med mindre der sidder en sikring = så prøv at se efter en sådan på bagsiden af dit anlæg.