/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Postbudet ringer altid to gange
Fra : jensviggo
Vist : 278 gange
50 point
Dato : 22-12-16 08:56

Var på DR 1 i aftes eller faktisk 0020. Hvorfor kan jeg ikke finde den i tvarkiv på mit smarttv. Hvor lang tid går der inden programmer bliver vist i arkiv.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-12-16 09:54

Desværre gemmer DR kun egne produktioner. De har ikke rettighederne til at arkivere.
Yousee gemmer alt i en måned, men det kræver, at man har et abonnement med box.
Filmen kan købes hos Amazon.co.uk (køb ikke uden for Europa - told!) men uden danske undertekster og i regionen 1 format!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-12-16 09:55

Hold øje med tv-programmet i de næste par uger De er tit, film bliver genudsendt.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 22-12-16 10:09

Kan lånes/ rippes på Bibliotek

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-12-16 10:14

I følge bibliotek.dk kan kun versionen med Lana Turner fra 1946 lånes. Jeg I hvert fald ikke finde den med Jack Nicholson og Jessica Lange

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-16 10:52

Det kan du have ret i - men der blev så ikke spurgt om hvilken udgave af filmen.

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=the+postman+always+rings+twice+online

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-12-16 10:55

Næ, men det er vel den version, der blev vist i aftes, der efterlyses ??

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-12-16 11:29

00:20
Postbudet ringer altid to gange
Amerikansk thriller fra 1981.
I 1930'ernes depressionsramte Californien brænder omstrejferen Frank varm på den unge servitrice Cora. Hun er gift med den ældre Nick og føler sig fanget i kærlighedsløs middelmådighed. Sammen planlægger Frank og Cora at myrde Nick, men intet går, som de tror.
Frank Chambers: Jack Nicholson.
Cora Papadakis: Jessica Lange.
Nick Papadakis: John Colicos.
Instruktion: Bob Rafelson.

Originaltitel: The Postman Always Rings Twice

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 22-12-16 12:19

Tak for svaret mig-selv.