/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kopier sendte e-mails til usb nøgle
Fra : fkj64
Vist : 163 gange
200 point
Dato : 14-12-16 15:53

hej. Er der nogen herinde som ved hvordan man kopier sendte e-mails fra programmet Gmail over på en usb nøgle

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-12-16 10:49
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-12-16 09:36
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-12-16 09:52

Save an Email as an EML File in Gmail

To save an individual email message as a .eml file (for opening on the desktop, to import in an email program or to attach it perhaps) in Gmail:

Open the message in Gmail.
Click the downward-pointing arrow head (?) next to Reply in the header area of the email you want to save.
?In Inbox by Gmail, click the Reply, Forward & more menu button (?).
Select Show original from the menu that comes up.
Click the Download original link, and change filename to what you want and set extensions .eml

Eller på dansk

Åben mailen i Gmail (web)
Klik på pilen ved svar (?) i toppen af mailen du vil gemme
Vælg Vis oprindelig
Klik på linket Download oprindelig meddelelse
Ændre filnavn til det du ønsker den skal hedde, og ret .txt til .eml

Disse eml filer kan åbens med de fleste desktop mail programmer (eks. Outlook, Thunderbird), og også på Android & iOS