/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1 - Windows Update sidder fast
Fra : storemolle
Vist : 190 gange
70 point
Dato : 03-12-16 19:07

Windows 8.1 - Windows Update sidder fast når jeg "kontrollere for opdateringer"

Jeg nulstille Windows 8.1 tilbage til fabriksindstillingerne for 3-4 dage siden.

Med den bliver bare ved med søge uden at finde noget.

Hvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-16 20:23

ha - den så jeg ikke før.

windows 8.1 har mange opdatering der skal lægges ind.............lidt over 400 er der på min win 8.1

For det er vel 8.1 du har geninstalleret og ikke win 8 uden .1
Det kan ses her:
højreklik på start og vælg system

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 03-12-16 20:26

Ja det er 8.1.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-12-16 06:32

opgrader til 10 så er du ude over de problemer

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 04-12-16 07:12

Jeg bryder mig ikke om Windows 10.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 09-12-16 16:36

Lyder som Windows Update Agent er gået i udu
Reset den via dette script
https://gallery.technet.microsoft.com/scriptcenter/Reset-Windows-Update-Agent-d824badc

Sæt Windows Update til automatisk at installere opdateringer kl. eks 22:00 (et tidspunkt på aften hvor du holder fingerne fra maskinen)
Genstart windows, og la den kører og du må ikke logge på, altså la den kører med Login skærmen åben.
Vent til næste morgen, så burde den ha fået kontakt og startet opdatering.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 11-12-16 01:26

Tak skal ha. men jeg fik hjælp af Microsoft support en ældre kvik herre fredag eftermiddag. Han løste alle mine problemer med min computer.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 11-12-16 01:28

Det viker ikke som noget havde set mit sprøgsmål før efter 6 dage.

Annuller spørgsmålet
Fra : storemolle

Dato : 19-12-16 16:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål