/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
http://www.wowhd.dk/
Fra : susss
Vist : 171 gange
100 point
Dato : 02-12-16 13:32

Har nogen bestilt vare her på denne side ? hvordan gik det ?? kan se at mange skriver dårligt om det på Trustpilot...vi har nemlig bestilt 3 cd-er og nu er vi spændt på om de kommer frem...det er 15 dage siden de er sendt afsted..men der står at der kan gå 8-15 dage i transport. Ville bare høre om nogen har fået deres vare osv ? eller ikke ..har sendt dem 3 mails men de har ikke svaret retur endnu.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 02-12-16 17:00

Jeg har ikke købt noget hos dem. Men jeg ved fra andre at den nye postlov har gjort at det tager nogle dage ekstra før pakkerne kommer frem.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-12-16 17:29

Ja det gør det sikkert efter at det er blevet lavet om..jeg skrev til dem på Facebook og de svarede da heldigvis tilbage ...at de da helt sikkert mente at min pakke nok skulle komme meget snart..så vi må se..må se om andre svarer her omkring evt køb hos dem..