/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Får jeg problemer med abonnements-skift
Fra : scarlets
Vist : 156 gange
100 point
Dato : 26-11-16 20:21

Den ene mobil-tlf. skal fra Fullrate til Oister
Den anden fra Fullrate til Plenti
Erfaringer om tid / død periode / andet ?
Eller kører det bare, så tlf virker hele tiden ?
Mange tak !

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 26-11-16 21:39

Der er aldrig problemer med at skifte til Fullrate, men har hørt meget skidt om Oister og kender ikke Plenti

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-11-16 22:40

Ja Oister vil jeg i hvert fald heller ikke røre med en ildtang.
De bruger vist alt deres krudt på sjove reklamer og glemmer deres kunder.

Har selv lige flyttet vores telefoner over til Call Me problemfrit.

Men det du taler om med død periode, eksisterer ikke ved nogen som helst af selskaberne.
Du bliver jo ikke sat ud af spillet før du har fået et nyt sim kort fra din nye leverandør.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-11-16 09:46

Vi har 2 mobil-abonnnementer og 2 bredbånd-abbonnementer hos OiSTER, de kører på 3 år nu og har virket 100% fra dag 1 med fin dækning og professionel service.

God søndag