/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Slet kaspersky
Fra : Sandvad261
Vist : 258 gange
100 point
Dato : 20-11-16 16:34

Ja det må vel være i et anfald af sindsyge at jeg har fået lagt dette program ind på min mac, nu er jeg så kørt træt i dette " kaspersky " program, jeg har brugt ( CleanMY Mac ) til at fjerne programmet, men dette program får ikke fat i alt fra kaspersky, det bliver ved med at lægge sig ind oppe i meny bjælken for oven, nogen der har en god løsning.
hej

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-16 16:40

Har du prøvet med kaspersky's eget oprydnings program?
https://support.kaspersky.com/8366

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 20-11-16 16:56

Tak for svaret Klaudi.
Hvor du bare god, jeg har brugt timer på at fjerne det sidste fra bjælken.
Hej og god vind

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-16 17:43

velbekomme