/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Dokumentation for køb og salg af jord ??
Fra : alexsh
Vist : 200 gange
500 point
Dato : 08-11-16 15:51

Hej, Er der nogen som ved om man via nettet kan få adgang til noget dokumentation på køb og salg af div. matrikelnumre. ??

Mangler noget op et matrikelnummer tilbage fra 60 eller 70'erne.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-11-16 16:02

Den slags handler skal tinglyses, så tinglysningskontoret, eller hvad det nu hedder idag, kan fortælle dig det.
Jeg tror man mod betaling kan få adgang til oplysningerne som privatperson.
Ellers prøv at spørge hos en ejendomsmægler. De har adgang til systemet.
Men forvent ikke, at det er gratis, uanset hvordan du skal ind og tjekke det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-11-16 16:18
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 09-11-16 08:49

Måske kan du finde noget her: http://www.historie-online.dk/nyt/ao-tingbg.htm
/Janus

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-11-16 15:57
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-11-16 11:52
Kommentar
Fra : katekismus