/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
slik leverandør
Fra : mabou
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 04-11-16 14:18

hej.

Er der nogen som kender nogle slik-leverandører eller har erfaring med at skaffe sådan nogle produkter?.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-11-16 14:45

Hvad har det med gruppen "Investering" at gøre?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-11-16 15:10

Du kunne jo prøve at Google "slik engros salg" så kan du ved selvsyn se hvilke leverandører der findes...

Så er det kun et spørgsmål om at finde dem er seriøse som ikke pakker varerne på skumle lagre med rotter og andet godt...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-16 16:03

Er det store mængder løbende, eller noget du skal bruge til et arrangement?

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 04-11-16 17:32

ups.

Forkerte gruppe.

Det skulle være slået op i job, selvstændige gruppen.

Men skal man være lidt flabet er det en investering at starte egen forretning :P

PS flytter lige tråden

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 04-11-16 17:32

Tak for svaret katekismus.

flytter tråden

Kommentar
Fra : Kalotlotte

Dato : 27-09-22 13:21

God ide at flytte tråden. Det havde trods alt ikke meget med investering at gøre som f.eks. https://northventures.dk/ i langt større grad har

Kommentar
Fra : Gustav007

Dato : 24-11-22 12:10

Tror denne tråd skal flyttes og sikres som https://www.adlo.dk/ er gode til