/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Nethandel
Fra : horseman
Vist : 155 gange
100 point
Dato : 31-10-16 15:04

Tidligere købe jeg mange film og cd'ere billigt og portofrit hos Play.com(Rakuten) og HDWOW, men det er nu blevet vanskeligt, og de sender ikke til Danmark.
Er der nogen der kender gode steder?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 31-10-16 16:19

Gucca og cdon.com
Jeg ved ikke, om de er specielt billige, men de leverer i Danmark og har pænt stort udvalg.
Jeg har også fundet brugte film her : http://billigedvdfilm.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-11-16 01:14

1 krone og 46 ører for hver CD det kan vist ikke gøres meget billigere:
http://dk.wesellcd.dk/index.php?page=products&product_id=9456
der kommer så 34 kroner ovenpå i fragt men stadig meget billigere end køb i Danmark

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-11-16 11:07

Køber man i udlandet, skal man finde ud af, om der er undertekster på, hvis man ønsker det.
Jeg handler ofte ved Amazon.uk.com, og der kan man ikke se, om de er tekstede. (Det er de IKKE)
Jeg har skrevet til Amazon, ogvde svarer, at det er deres leverandører, der bestemmer, hvad der skal stå, og det gider de åbenbart ikke.

Kommentar
Fra : horseman

Dato : 01-11-16 15:22

Tak Thomas og o.v.n,
Jeg handler ofte både hos Gucca og CDON, men det er ikke helt det samme.
Og de nævnte cd'er er der jo ikke musik på!