/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Højtaler
Fra : vivian67
Vist : 179 gange
50 point
Dato : 28-10-16 21:06

Jeg vil købe en højtaler hvor jeg kan afspille musik fra min telefon el. iPad. Men hvad skal jeg købe, den skal ikke koste en formue og ikke være alt for stor.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-10-16 22:29

Så kommer den pogså til at lyde hæsligt.

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 28-10-16 22:54

Det skal bare spille hygge musik. Ikke højt el til fest.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-10-16 00:04

Gå ind i en butik og forhør dig og hør samtidig hvordan det lyder når den spiller -
det er den mest fornuftige måde at købe den slags på...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-16 00:16

De små bluetooth højtalere har faktisk en god lyd, vælg en med gode anmeldelser som den her eller gå i en musikbutik for at prøvelytte før du køber:
https://www.bilka.dk/elektronik/anlaeg-og-hoejtalere/baerbare-hoejttalere/nordklang-bluetooth-hoejttaler-bt1100/p/100142487?intcmpid=PR_100209776_PP_AddWish_100142487
mange af mine kollegaer har små bluetooth højtalere stående når de arbejder, de lyder faktisk ret godt alle sammen både billige og lidt dyrere når bare der ikke skrues helt op for musikken

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-10-16 22:10

Sonos, heos eller bose er pt lidt dyre men er nok også nået af toppen