/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kimpetersen
Fra : piaskov
Vist : 319 gange
200 point
Dato : 25-10-16 16:26

tak for tipset med billederne.
Det var jeg ikke klar over man kunne hos Samsung

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 200 point
Dato : 25-10-16 17:32

Jeg har brugt Samsung telefoner fra Samsung i mange år og brugt Programmet Kies til at lave backup af mig filer fra telefonen til min computer og har været glad for det. Det vil også komme med opdateringer til telefonen, hvis der er nogen.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 17:53

Tak for svaret kimpetersen.
Super Kim.
Takker

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 25-10-16 21:39

Velbekomme håber at du får glæde af det, men ikke nødvendigvis brug backuppen`.