/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Batteri til Bosch
Fra : bjoern1
Vist : 148 gange
50 point
Dato : 24-10-16 23:35

Wurth sælger kompatible ladere til batteriværktøj, fx. Bosch. Hvad er forskellen? Er Wurth-udgaven et kopiprodukt ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-16 00:03

Det kan muligvis have noget med laderen at gøre, man læser tit at lader skal være af den ene eller anden type for ikke at ødelægge batteriet.
Jeg plejer at købe en ny maskine (200.-), når batteriet er stået af, og mine har holdt i mange år, men det er selvfølgelig heller ikke PRO maskiner, men som normal bruger af en boremaskine.