/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Simpelt tegneprogram
Fra : viskinge
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 12-10-16 21:48

Nogle her der kender et simpelt tegneprogram (PC, win10), forlanger ikke det helt store, men skulle kunne bruges til:

Plantegning af hus
Elektronik diagrammer (simulering, komponentliste ikke nødvendig)
små el diagrammer

Det kunne være rart om man kunne lave sine egne symboler, printe ud skalerbart, gemme i forskellige formater feks. PDF
Behøver ikke at være gratis.
Frem for alt: DET SKAL VÆRE SIMPELT OG HURTIGT AT BRUGE !

MVH

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 13-10-16 02:21
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-10-16 16:12
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-10-16 11:38
Kommentar
Fra : mig-selv