/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Google konto
Fra : lougen
Vist : 179 gange
50 point
Dato : 10-10-16 21:09

Jeg ved ikke om mit spørgsmål hører til her, men prøver alligevel.
Jeg havde en google konto, og fik hele tiden en pop up på min telefon om at indlogning mislykkedes. Jeg kunne godt logge på via PC. Da jeg blev ved med at få dissepop up, slettede jeg kontoen på telefonen, men det hjalp stadig ikke pop up blev ved med at komme. Jeg sleddede nu hele min google konto via PC, men får stadig disse pop up på min telefon. Hvordan slipper jeg af med dem?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-16 21:18

Hvilken telefon er det

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 10-10-16 21:45

Huawei ascend

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-16 23:13

Sletter kontoen på telefonen...

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 10-10-16 23:15

Kontoen er slettet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-16 00:00

Ikke på telefonen hvis den bliver ved at poppe op der...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-16 12:18

Hvis ikke du har været inde her - er din konto ikke slettet:
www.google.dk logind med password > mail
tandhjulet >indstillinger
login og sikkerhed
rul ned i venstre side og klik på hjælp og sikkerhed
i hjælp vinduet skriver du slette konto og klik på luppen

nu kan du følge anvisningen

du kan også slette google chrome på din android telefon hos play (indkøbstasken) ............................kan hentes igen

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 11-10-16 14:26

Jeg har slettet kontoen, den eksisterer ikke. Når jeg prøver at logge ind, for at tjekke at den er slettet, får jeg at vide at emailadr. ikke eksisterer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-10-16 16:30

Citat
men får stadig disse pop up på min telefon.

Sikkert fordi er en Android som i de fleste tilfælde kræver at du har en Google mail for at kunne bruge de forskellige tjenester og apps.
Når du prøver at logge ind, har du set om først bogstav er med STORT, havde engang det problem og derfor kunne jeg ikke logge ind.
Citat
Når jeg prøver at logge ind, for at tjekke at den er slettet, får jeg at vide at emailadr. ikke eksisterer

Du har jo slettet den..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-16 17:36

ok - men jeg ville lige sikre mig at den var slettet og ikke bare fjernet i et mail program.

For at bruge google play skal der være en tilknyttet konto (gratis) så prøv at oprette en konto.

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 12-10-16 17:23

Jeg har sat telefonen tilbage til fabriksindstillinger, det fik rettet den evt. fejl der gav problemet