/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fiat stilo JTD 1,9
Fra : BL14
Vist : 214 gange
100 point
Dato : 06-10-16 20:53

Hej Jeg har købt en Fiat stilo JTD 1,9 hvor vandpumpen og tandremmen er taget af Og er ved at sætte nye på Jeg han finde mærker på knastakslen og krumtappen ,men ikke nogle på brændstofpumpen. Er det sådan det er lige meget hvordan den står da den bare skal lave tryk (og ikke som en gammel dissel bil) Eller er der noget jeg har misforstået

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-16 22:37

Ikke verdens bedste billede osv, men den skal vist være i ´takt´ med så meget andet - om bil er samme som din? så må du frem med lidt flere data:
http://peecee.dk/upload/view/462370/full

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 07-10-16 13:56

Tak for svaret mig-selv.