/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kazaa
Fra : hugobot
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 25-06-03 14:00

er der nogen der ved hvor man kan downloade en sikret udgave af kazaa

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 14:06

Det kan man mig bekendt ingen steder.
Kazaa Light skulle være fri for spyware.
Men problemfri lader den ikke til at være:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=%22kazaa+light%22

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-06-03 14:09

Der findes fildelingsprogrammer garanteret fri for spyware her
http://www.spywarefri.dk/software.htm#P2P

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 14:10

Ups, det var dette link, du skulla have haft: http://bingomaven.com/kazaa/kazaa-light.php

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-06-03 14:57

Hej hugobot

Den "rigtige" Kazaa lite finder du her : http://www.k-lite.tk/

Hvad du mener med sikret forstår jeg ikke, men hvis du mener fri for spyware så er den det.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 15:01

Tak, srhansen.
Jeg forvekslede light- og lite-udgaven.

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 25-06-03 15:53

Tror i selv på at der findes en rigtig udegave af kazaa... i ved godt den første kazaa der blev lavet er den rigtige... det behøver man ikke være dum for at vide... men lad os sige det sådan alle de updateringer til programmer har altid det samme som den første der blev lavet... man skal sq være dum for at tro på at kazaa light eller lite er total sikker at bruge... trode aldrig folk kunne synke ned på det niveau...
men jeg tog hvis fejl... Jaja brug det hvis i vil... men der er ingen kære mor hvis i bliver taget i at download noget man ikke må... Tro på det...
I er sq på niveau med stenalder menneskerne...!!! hvis i tror på det...!!!

Mvh.

Noxi "den ukendte"

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-06-03 16:02

ups, Rellom.

Det havde jeg heller ikke set

En kendsgerning er det at der er frigivet utroligt mange Kazaa light af mere eller mindre tvivlsom oprindelse. Denne er k++ udgaven, hvor k'et betyder den er lavet af "random nut". Foruden den er fri for "alskens snask", har den en række tillægsfunktioner der hæver den langt over den kommercielle kazaa. Alt dette kan man læse på siden under download -> english.

Med hensyn til "sikker", som hugobot efterlyser er jeg dog ikke sikker på jeg har fanget pointen. Hvis der med sikker menes, at man kan sidde i fred og fordragelighed og downloade ulovligt musik, er der intet der er sikkert. Hvis man derimod mener et program der er fri for de hober af tillægsprogrammer der mest har til formål at krænke/genere brugerne, ja så tror jeg vi alle er inde på det rigtige.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : hugobot

Dato : 01-07-03 17:18

tak for svarene