/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
GMail og datoer
Fra : sfl17
Vist : 246 gange
35 point
Dato : 18-09-16 19:20

Hvordan får man ens Gmail-indbakke til at vise datoerne, når man har en mailkorrespondance/tråd åben i programmet?

Der står kun tidspunkt på dagen, f.eks. "18.01 (for 1 time siden)", hvilket er stærkt irriterende. Og så er det også helt umuligt at copy-paste mails til andre progammer..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 19:43

Citat
åben i programmet?

Hvilket program?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-16 19:44

Gmail-indbakke......................... - mener du i google.dk > log in eller er det i et mailprogram.

I min gmail vises der dato
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox

Indholdet kan kopieres og indsættes - men selve mailen kan kun åbnes i et andet maiprogram hvis den videresendes.

Gmail kan læses fra flere mailprogrammer hvis gmail sættes ind i pågældende mailprogram

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 19:46

Hvis du bruger din Browser kan du udskrive mail´s til bla PDF/ word fil, så ingen problemer med udskrift

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 18-09-16 22:27

Åben i programmet=åben i Gmail. Bruger dog i realiteten Google Apps til mail, men ser ens ud, da det kører i Gmails layout. Så ingen forskel.

HVis jeg copy-paster en mailkorrespondance fra Gmail for at sætte denne ind i f.eks. Word, kommer der stadig ingen datoer med, og det er pissebesværligt at scrolle hen over for at markere med PC'ens mus helt generelt, da streger og hård formattering ofte stopper ens forehavende og unmarker. Så jeg plejer at bruge ctrl+a (all) til at markere. Det virker, men mangler stadig datoer.

Bruger min browser?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 22:41

Citat
Åben i programmet=åben i Gmail

Mobilos eller PC.
Brug CROME og log ind

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 22:41

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-16 10:29

Det kan jeg heller ikke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-16 23:21

Jeg kan sagtens kopier ALT i mine Gmails - bruger jeg Words kommer der ´bokse´ med.
Bruger jeg notesblok er det ren tekst