/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver og software til HP Colorado
Fra : Soren_Steen_Nielsen
Vist : 270 gange
200 point
Dato : 15-09-16 04:01

Hej

Jeg er kommet i en situation hvor jeg hurtigt skal have fat i drivere og andet nødvendigt software til især en HP Colorado T1000e tapedrev til enten Windows 95, 98, XP, eller evt. nyere. Er der nogen som ligger inde med en original driver CD som jeg kan få en kopi af? Det har været umuligt for mig at finde et sted på nettet hvor jeg kan hente den?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 15-09-16 05:24

Hvis der skulle være nogen som har et andet tapedrev med alle drivere og kabler som kan læse TR1 bånd som jeg kan købe så vil jeg også være interesseret i det. Det er ligegyldigt om det er internt eller eksternt.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 15-09-16 08:37
Godkendelse af svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 15-09-16 10:12

Tak for svaret katekismus.

Jo, blandt en lang række af tomme links og links som førte til noget helt andet end hvad der stod kom jeg til et link som førte mig til en brugbar driver.