/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Responsetid
Fra : ThomasCSR
Vist : 271 gange
100 point
Dato : 27-08-16 09:38

Hvorfor er responstiden gået hen og blevet irriterende lang.
Det kan sagtens tage 5 minutter at komme ind på siden, og skal man så vælge en kategori, tager det yderligere nogle minutter.
Der må være en fejl på siden. Kan vi ikke få det rettet?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-16 09:47

Ja det er rent ud sagt pisse irriterende, men nu er der da begyndt at komme mail!

Så er der hul igennem og så er der ikke, jeg sad og prøvede forskellige DNS adresser i går, troede lige at det hjalp da jeg brugte openDNS, kom på siden 3 gange og så var det det samme igen

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 27-08-16 09:47

Det samme gjalt da jeg skulle læse dette indlæg, først kom kan ikke vise siden opdater - så idag gik det allerede efter første opdatering! KanDu har sejeret sig ihjel deres server kan ikke klare forbruget - er min teori! Måske skulle folkene bag opgraderer så vi kan bruge denne ganske udmærkede idé KanDu.dk er!
MV2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-08-16 13:49

Uholdbart samt det bliver kun værre, men sidens ejer er jo lige glad.
Kigger kun ind når jeg ikke har andet at give mig til, da ventetid er lig med SKAT´s i de travle tider.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 27-08-16 13:56

Jeg tror ikke, der er nogen i den anden ende. Kandu kører sikkert på eb eller anden glemt server i Rusland eller noget

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-08-16 14:21

Citat
Jeg tror ikke, der er nogen i den anden ende.

Det må der være, flere indlæg der kritiserer ´ejerne´ er da blevet slettet - så måske har du ret i at de holder til i Rusland.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 27-08-16 16:01

Jeg troede først, at kandu var urdu og betød "rend mig", men nu har jeg slået det op. Det er åbenbart en spækhugger!
Så forstå jeg bedre ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-16 00:15

Den kører rimeligt godt fra udlandet (tyskland)......................er jeg blevet fortalt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-16 09:21

Ustabil server. Igår fik jeg flere gange:

Runtime error in '\' application.

..og idag:

Firewall alert.

Begge dele fejlmeddelelser sendt fra deres server. Jeg har som bruger ikke rettigheder til at gå ind at se hvad fejlene skyldes, så årsagen kan jeg ikke komme nærmere.

Hvad jeg imidlertid kan se; ..er at deres kildekode trænger til et eftersyn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-09-16 23:16

Nå, jeg troede lige, at der var ved at være hul igennem, men det ser ud til at være grundigt stoppet til igen.
Det kan sagtens tage 5 minutter at følge links i mails om nye kommentarer.
Det er surt!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-09-16 15:40

Jeg har observeret, at det er særligt galt, hvis man følger et link med /Spgxxxxxx.aspx, så det må være en elendig database - server, der... nå "kører" er vel ikke det rigtige ord, men sp humper af sted.