/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
ping i cs
Fra : birg0067
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 25-06-03 09:33

Findes der ikke et program som kan gøre pingen mindre i cs. I stedet for alle de kommandoer .......

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 25-06-03 10:00

Kommandoer til at reducere ping ???

Din ping kommer jo an på serverens hastighed, og din egen inet forbindelse....

/Philip

Kommentar
Fra : Lisbeth_N

Dato : 25-06-03 15:44

Jo der findes et program, der kan få pingen helt ned på 20-30. Det hedder pingbooster, man skal lægge det ind på serveren. Du kan helt sikkert finde det på nettet, måske kan du bruge dette link:
http://fasirt.counter-strike.hu/download/admin/addons/plugins/pingbooster/

mvh. Lisbeth

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 26-06-03 16:13

tak