/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skoda Octavia 1,8
Fra : BL14
Vist : 197 gange
50 point
Dato : 21-08-16 21:22

Hej jeg har lige fået en Octavia 1,8 og har været og køre en lang tur Da jeg kørte på motorvejen kommer der nogle gange et høj bib nogle gange gik er ca 2 min og nogle gange kunne der gå lang tid
Er der nogle der kunne fortælle hvad det betyder
Og hvis der er nogle der har en instruktionsbog som følger med bilen fra ny
Og jeg er også interesseret i en haines bog over en Skoda Octavia 1,8 fra 1998
mvh Troels

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-16 21:37

Citat
interesseret i en haines bog

Kan vi måske finde ud af (Autodata) og Haynes.
Min tanke er dør/tank/selelås der giver lyden, alt andet ´vigtigt´ burde lyse op.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-16 21:40

Citat
Kan vi måske finde ud af (Autodata) og Haynes.

Dem jeg har, er ikke direkte reparations vejledninger, men noget værksteder bruger til samme.
Så der findes ikke noget om hvordan du skiftter plejlstænger eller motorlejer.

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 21-08-16 21:50

Det lyder godt Kan du ikke skrive til mig på TB.Laursen@stofanet.dk

mvh Troels

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-08-16 22:02

Jeg har et par bøger herfra (Opel) http://sowirdsgemacht.com/

Og her fra http://www.kosters.dk/Catalogue

M.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 21-08-16 22:06

Er den udstyret med en fartpilot? Sådan en tingest kan godt skræppe op, hvis man f.eks. har fået slået den til ved et uheld.